zaterdag 17 juli 2010

stokje gevangen !


Ik heb een stokje toegeworpen gekregen van Dutch Apple

Ik heb zo een jaar of 4 geleden een naaimachine gekocht en aangezien ik niet eens wist hoe ik er een draad in moest rijgen, heb ik mezelf direct ingeschreven bij een modevakschool hier vlak bij.
Het eerste wat ik maakte was een linnen broek voor mijn zoontje (van toen nog geen jaar oud) en al snel begon ik te dromen van leuke rokjes en jurkje voor mijn dochter (toen nog geen vier jaar oud). Mijn moeder maakte vroeger al mijn kleding zelf, heerlijk vond ik het om samen de stoffen uit te kiezen op de markt ! Ik zag mezelf al lopen met mijn eigen dochter .... Helaas, ik heb geen meisjes meisje en ze wilde alleen maar spijkerbroeken :(
Wel mocht ik alles oppimpen, waardoor ik al snel met de borduurmachine in contact kwam. Helaas vond ik in de meeste shops net niet de patronen die ik zocht en al snel begon ik zelf te digitaliseren (zo heet het maken van borduurmachine patronen). Dit doe ik nog steeds graag en je vindt ze dan ook terug in mijn webshop. Ik ben in eerste instantie applicaties gaan maken om te sparen voor een nieuwe (grote en dure!) borduurmachine, dit bleek zo een succes dat spoedig de webshop 'applicatie-en-zo' ontstond. Inmiddels is de shop ernorm gegroeit (ruim 500! producten) en het houdt maar niet op ! Ik bruis nog van de ideetjes en wil nog zoooooo veel maken en doen.
Ben alleen op zoek naar de webshop die tijd verkoopt, want met 2 kids van 5 en bijna 8, een heerlijk vent, een hond en een baan van 30 uur in de week, is het soms allemaal wel wat veel. Gelukkig geeft het succes hebben van je eigen ideetjes heel veel energie !

Hoe werkt dit stokje?

1. Schrijf een blogje over de start en loopbaan van jouw passie.
Je kunt het hebben over:
je eerste creatie - jouw (stik)machine(s) - enkele mijlpalen - jouw 'meesters' - je topstuk - je werkplekje - weetjes - tips - ...
2. Knip en plak dit stukje tekst met de afbeelding in jouw blogje.
3. Geef het stokje door aan drie of meer gepassioneerde mensen (laat een berichtje achter op hun blog).
4. Laat je bij het eerste berichtje over hoe het begon (http://naaiclub.blogspot.com/2010/07/hoe-het-begon.html) een wederwoordje achter met een link naar jouw verhaal?

Ik geef het stokje graag door aan :
Tutlola
Vlijtige Lies
Made by Juultje

Vangen !!!

2 opmerkingen:

Judith zei

Dank je wel. Ik heb het stokje gevangen!
Ik was er toevallig net mee bezig.
Het verhaal staat.

Groetjes Judith

Crafty Mama zei

Jeetje he nou petje af hoor! Ik ben nu bijna 11 maanden mama van een stoere vent, gelukkig met mn grote vent en hond maar heb mn handen vol!
Blijf het leuk vinden hoe inventief mama's kunnen zijn. Ook dit is weer een geweldig succesverhaal!